naar top

Veerle Baetens ‘unboxt’ het nieuwe logo van Tele-Onthaal

Tele-Onthaal pakt uit met een nieuw logo. Een fonkelnieuw beeld beklemtoont de verbindende kracht van praten en luisteren. Dit nieuwe beeldmerk moet nog meer mensen de weg tonen naar Tele-Onthaal.

Tele-Onthaal pakt uit met een nieuw logo: figuurlijk én ook letterlijk. Tele-Onthaal doet dat YouTube-stijl met een unboxing-video. Helemaal in de sfeer van oud naar nieuw, pakt niemand minder dan actrice Veerle Baetens het nieuwe Tele-Onthaal logo uit in de video “Veerle Baetens pakt uit”

Het nieuwe logo is gebaseerd op het nummer waarop Tele-Onthaal te bereiken is: 106.

Met het nieuwe beeldmerk wil Tele-Onthaal de “kracht van praten en luisteren” centraal stellen. Een fonkelnieuw beeld, waarin een oproeper en vrijwilliger elkaar ontmoeten in het cijfer 0 en 6, moet het hulpaanbod van Tele-Onthaal nog overtuigender maken
En nog meer mensen de weg tonen naar de Tele-Onthaal telefoon of chat. Want praten helpt.

Want ook met dit nieuwe logo blijft Tele-Onthaal gewoon Tele-Onthaal: een laagdrempelige hulplijn, waar je altijd terecht kan met al je zorgen. 

Waar je ook mee zit, Tele-Onthaal luistert naar je. Via telefoon (24/7) naar 106 of chat via www.tele-onthaal.be