naar top

Dossier: hoe maak ik een sterk merk?

Hoe bouw je aan een sterk merk? Dit dossier verzamelt tips, documentatie, boeken en goede praktijkverhalen.

Presentaties

Leestips

  • Identiteit en imago. Recente inzichten in corporate communicatie - Van Riel (2010)
  • Corporate communication. A Guide to Theory and Practice. - Cornelissen (2014)
  • Brand Portfolio Strategy - Aaker (2004)
  • Public Relations. Planning en werkvelden -Van Betsbrugge (2009)
  • Positioneren. De strijd om het brein. - Uit: Communicatie van organisaties - Blokland en Wagenaar (2012)
  • Reputatiemanagement - Weyts en Stox (2015)
  • Maak van je merk een held - Van der Stighelen (2010)
  • Het Merk België - Callebaut en Verschelden (2017)

Idee?

Heb je een aanvulling voor deze pagina? Laat het weten via info@kortom.be

Auteur: Kortom vzw Publicatie datum: 2020