naar top

content planner sociale media

Hallo iedereen,
we zijn aan het bekijken welke content planner we kunnen gebruiken om onze sociale media beter in te plannen, en data beter te kunnen analyseren.
Iemand suggesties, tips, aanbevelingen?
Bedankt!
Tim

Reacties

Reageer
  • foto Tom Houtman
    Neen. We werken momenteel met de gedeelde agenda in outlook. We hebben voor Facebook een tijdje geprobeerd samen te werken via Planner of zelf een kalender in excell, maar dat bleek te omslachtig. Het raakte quasi niet up to date en niemand raadpleegde het echt. Op dit ogenblik functioneert de Business Suite nog het best voor facebook in combi met de gedeelde agenda in outlook.
    Voor instagram zijn we nog volledig op zoek. Ik dacht met Later.com te beginnen, maar al die zaken en tools lijken betalend. Als overheid niet zo evident voor ons en alvast ook niet in onze begroting voorzien voor dit jaar. Ik lees hier graag mee voor tips van anderen.
  • foto Ymke Deprez
    Dag Tim

    Ben je op zoek naar een contentplanningstool (dus waarin je planning maakt voor de verschillende kanalen) of een tool waarmee je effectief kunt posten op sociale media?

    Als je op zoek bent naar een planningstool (zonder posting) dan is de webinar op 6 oktober misschien wel interessant. Vijf collega's geven dan een demo over hun planningstool: https://www.kortom.be/activiteit/1350/kortom-online----planningstools-luister-naar-de-ervaringen-van-jouw-collegas

    Groetjes
    Ymke
  • foto Tim De Bondt
    Ymke, bedankt voor de reactie. We bekijken zeker of we kunnen deelnemen aan de demo. Welk soort tool we zoeken, is een goede vraag. We zijn nu aan het bekijken wat er bestaat. Er zijn tools die beide combineren, maar die zijn nogal prijzig...
  • foto Tim De Bondt
    Tom, sounds familiar...
Meld je aan als lid om een reactie te plaatsen of bijlagen te downloaden.