naar top

Afspraken tussen verschillende gemeentelijke Facebookpagina's

Dag collega's

Naast de algemene gemeentelijke Facebookpagina zijn er binnen ons lokaal bestuur ook enkele andere diensten die een eigen Facebookpagina (of Instagramaccount) hebben. Het beheer daarvan zit volledig bij de diensten zelf.

Zijn er besturen die een soort 'afsprakennota' hebben gemaakt hiervoor en/of die een gezamenlijke contentplanning opstellen?
Ik wil dit in de toekomst wat meer stroomlijnen, dus goede voorbeelden/werkwijzen zijn zeker welkom.

Groetjes, Robyn

Reacties

Reageer
  • foto Talissa Dekeyser
    Ik volg. Dit jaar lanceren wij een gemeentelijke facebookpagina. Maar verschillende diensten hebben al jaren een eigen pagina. We zoeken ook een oplossing om dit beter op elkaar af te stemmen. Bedankt! Groetes Talissa
  • foto Myriam Peters
    Goedemorgen collega's

    In Lint hebben we afspraken gemaakt over de content (soort jaarplanning samen gemaakt) en is de verantwoordelijke voor de gemeentelijke pagina ook de gatekeeper. Ze is de hoogte van de verschillende posts. Regelmatig is er overleg om alles te stroomlijnen.

    Wil je graag meer info? Stuur gerust een mailtje naar communicatie@lint.be!
  • foto Els Verbeke
    Wij starten deze week met een brainstorm hierover, begeleid door I Like Media. Ik hoop in de loop van mei een strategie of afsprakennota voor Nazareth te hebben...
Meld je aan als lid om een reactie te plaatsen of bijlagen te downloaden.