naar top

Groepsgevoel versterken via communicatie - voorbeelden gezocht

Collega’s

We hebben jullie hulp nodig.

Wij zijn op zoek naar goede voorbeelden van communicatie die mensen een hart onder de riem steekt of het groepsgevoel tussen burgers, leden, vrijwilligers, medewerkers ... versterkt.

Een mooi voorbeeld is de lichtboodschap op de boekentoren van UGent: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/30/universiteit-gent-steekt-studenten-en-personeel-hart-onder-de-ri/

Kennen jullie nog meer voorbeelden? Of hebben jullie zelf al zo’n campagnes opgezet? We zijn benieuwd!

Reacties

Reageer
  • foto Sofie Daniëls
    Dag Ymke, bij de stad Hasselt hebben we vorige week vrijdag een campagne gelanceerd om de lokale handel een duwtje in de rug te geven en op te roepen om lokaal online te winkelen: 'Bol niet te ver, koop in Hasselt'. Het aanbod van meer dan 500 Hasseltse winkels en restaurants die afhaal organiseren, staat gebundeld op http://www.shopinhasselt.be. Met dank aan onze dienst Economie. Er is een persbericht uitgestuurd, we doen aan advertising in printmedia, we hebben een onlinestrategie met filmpjes en influencers, er komt een spotje op de radio, en natuurlijk zetten we ook onze eigen kanalen in (infoblad, social media).
    Bijlagen
    Meld je aan om bijlagen te downloaden.
  • foto Ymke Deprez
    Dag Sofie, bedankt om jullie campagne te delen!
Meld je aan als lid om een reactie te plaatsen of bijlagen te downloaden.