naar top

Systeem voor behandeling berichten aan organisatie

Wij zijn op zoek naar een systeem om de berichten aan onze organisatie intern goed te beheren. Nu belanden die via een webformulier op onze website in CRM, maar de flow is niet echt gebruiksvriendelijk. We krijgen geen melding als een bericht is toegekomen, kunnen moeilijk zien wie het bericht intern opvolgt, kunnen het niet koppelen aan standaardantwoorden ... Anderzijds moet er wel een goede integratie met ons CRM-systeem mogelijk zijn. Op welke manier organiseren jullie dit?

Reacties

Reageer
  • foto Patrick Vandenberghe
    Agentschap Informatie Vlaanderen werkt met Atlassian Jira als antwoord op mails naar hun support, en ik vind dat dat prima loopt. Het Facilitair Bedrijf van de Vlaamse overheid heeft ook een uitstekend ticketing systeem maar dat lijkt gekoppeld aan Facilipunt.

    Havenbedrijf Antwerpen heeft ook een sterke Atlassian case waarin ze behalve Jira ook Confluence gebruiken in een "alles is een dossier" & "working out loud" visie die werd uitgewerkt door Filip Callewaert cf. https://be.linkedin.com/in/filipcallewaert (nieuw boek in de pipeline).

    En ergens en passant gespot, weet niet wat het waard is : https://page.topdesk.com/nl-be/citizen-support
    Bijlagen
    Meld je aan om bijlagen te downloaden.
    Patrick Vandenberghe 16 .04.2020 om 10:12 Aangepast op 23 .04.2020 om 15:28
Meld je aan als lid om een reactie te plaatsen of bijlagen te downloaden.