naar top

Hoe HR-nieuws communiceren binnen een lokaal bestuur?

Ons lokaal bestuur is op zoek naar een geschikt kanaal om HR-nieuws te verspreiden naar ruim 400 personeelsleden die verspreid zitten over 3 verschillende gebouwen. Aangezien niet elke medewerker beschikt over een internettoegang (bv. medewerkers van de technische ploeg, thuisdiensten en het woonzorgcentrum) blijken e-mail en intranet niet de meest geschikte media om iedereen te bereiken. Momenteel gebruikt de dienst HR de maandelijkse interne nieuwsbrief naar personeelsleden om nieuwtjes aan te kondigen. Aangezien de input van de dienst HR de bijdragen van andere afdelingen/diensten ruim overschrijdt, vrezen we (dienst communicatie) dat medewerkers de nieuwsbrief binnenkort niet meer zullen lezen wegens te saai/niet luchtig genoeg...
Welke kanalen gebruiken jullie om HR-nieuws te verspreiden? Alle tips of ideetjes zijn welkom!

Reacties

Reageer
Meld je aan als lid om een reactie te plaatsen of bijlagen te downloaden.