naar top

klanttevredenheid meten

Hoi allen,

Vanuit het principe "meten is weten" zijn we van plan om tijdens de volgende legislatuur de klanttevredenheid (dienstverlening, communicatie,...) te gaan meten. Ik heb ervaring met het opzetten van "kleine" onderzoeken zoals een bevraging op de website via surveymonkey, maar niet eentje waarbij je dienstverlening eens grondig wordt doorgelicht. Doing Things Right vs. Doing the Right Things.
Heeft iemand recent nog een dergelijk traject afgelegd? Hoe hebben jullie dit aangepakt? Zelf? Via extern bureau (kostenplaatje)? Ik verneem graag alle do's en don'ts!

Bedankt

Patricia Meulemans
Gemeente Ravels

Reacties

Reageer
  • foto Els Desmet
    Beste Patricia, wij hebben in 2017 een ruime bevraging uitgevoerd bij al onze cliƫnten en dit met de medewerking van Howest, afdeling sociaal werk. We hebben al 2x een gelijkaardig onderzoek uitgevoerd ism hen en is heel goed verlopen. Indien u meer info wenst, mag u me altijd mailen els.desmet@kuurne.be of 056 737025. Veel succes ermee!
Meld je aan als lid om een reactie te plaatsen of bijlagen te downloaden.