naar top

Charter onderhoud vernieuwd intranet?

Dag collega's, momenteel maken we in Kontich werk van de vernieuwing van ons intranet. We willen niet dat die vernieuwing enkel een vormelijke oefening is. Ook na de lancering van onze vernieuwde interne website willen we dat die pagina een portaal is dat ‘warm’ wordt gehouden, waar al onze medewerkers (met plezier) uit eigen beweging naartoe surfen. 1 manier om dat te bereiken lijkt ons het samenstellen van een projectgroep die een aantal keer per jaar samenkomt, zich engageert om het intranet permanent te monitoren en te verbeteren enz. Dit engagement van deze projectgroep willen we misschien wel officialiseren in een intern ‘charter’. Zijn er collega's die een dergelijk document al hanteren? Die tips hebben? Do's & don'ts? Kwestie van voor ons charter niet het warm water uit te moeten vinden. Alvast bedankt voor jullie feedback. Mvg, Communicatiedienst Kontich

Reacties

Reageer
  • foto Joost Ramaut
    Kevin, bekijk zeker eens de presentatie van Marc Van de Woestijne (kortom.be/presentaties > Kortom najaarscongres > presentatie 17) over een intranet en de rol daarin van de medewerkers. Focus vooral op de functies in het intranet die voor een meerwaarde zorgen in de samenwerking tussen medewerkers. Het gebruik van het intranet door de collega's kan je enkel 'warm' houden door mogelijkheden te voorzien die hun werk gemakkelijker maken dan nu. Succes! Joost
Meld je aan als lid om een reactie te plaatsen of bijlagen te downloaden.