naar top

Hoe definieer je klantvriendelijkheid

Net als veel andere besturen hebben wij klantvriendelijkheid verbaal hoog in het vaandel. Die klantvriendelijkheid realiseren is een ander paar mouwen. Wanneer we klachten behandelen is het moeilijk om objectief te bepalen of een reactie of een handelwijze wel of niet klantvriendelijk is. Klantvriendelijkheid is moeilijk hard te maken. 
Zijn er collega's die hiervoor al min of meer objectieve criteria hebben opgesteld?

Reacties

Reageer
  • foto Mia Tegenbos
    dag Marc, wij hebben samen met enkele collegabesturen een competentiewoordenboek gemaakt met indicatoren voor (onder andere) klantgerichtheid. kun je daar iets mee?
  • foto Marc van Daele
    Dag Mia. Ja dat lijkt me wel inspirerend. Als ik een kopietje kan ontvangen, heel graag. Mag het ook in de kennisdatabank van Kortom?
    Groetjes
    Marc
Meld je aan als lid om een reactie te plaatsen of bijlagen te downloaden.