naar top

Adres in e-mailhandtekening

Is het vermelden van een adres in een e-mailhandtekening verplicht?

Bij ons (Lievegem) vermelden we daar momenteel het administratief adres waar geen loketfunctie is. Hierdoor hebben we quasi dagelijks mensen die zich op het administratief adres aanmelden, terwijl ze effectief ergens anders moeten zijn.

Reacties

Reageer
  • foto Joost Ramaut
    Jeffrey,

    Vanuit communicatie-standpunt is het logisch dat de contactgegevens van de afzender in een mail worden vermeld.

    Je hoeft niet alles tot in detail te omschrijven maar je kan wel verwijzen.

    Als sommige zaken - zoals het adres van het onthaal of de openingsuren - te uitgebreid of te verwarrend zijn voor de lezer leg je misschien best een directe link naar de pagina op jullie website waar alle correcte informatie te vinden is.

    Zo hoef je geen adres te vermelden in de emailhandtekening maar verwijs je naar plaats waar alle correcte info hierover te vinden is.

    Succes!

    Joost
Meld je aan als lid om een reactie te plaatsen of bijlagen te downloaden.