naar top

Vier DDC20 digitaal

Wat?

De jaarlijkse Dag van de Digitale Communicatie gaat dit jaar helemaal … digitaal. Dit jaar is er geen inspiratiedag in het Vlaams Parlement maar kies je uit deze online sessies om duimen en vingers van af te likken.

Bovendien ontvang je een gratis exemplaar van het nieuwe boek 'Scoren met creatieve content op sociale media' als je je inschrijft voor minstens 2 online sessies.

Voor deze sessies maken we gebruiken van het platform Zoom. Lukt het voor jou niet om met dit platform te werken, dan kan je de gekozen online sessies ook achteraf bekijken. 

Kies uit deze online sessies:

Online workshop Scoren met creatieve content op sociale media – Kristof D'hanens en Brecht Vanderstraeten

maandag 21 september 2020 van 14 u. tot 16 u.

Scoren op sociale media doe je met originele content. Enkel zo kan je je volgers verleiden om actie te ondernemen. Dat klinkt eenvoudig maar goede posts creëren is meer dan knopjes bedienen. 

Kristof D'hanens en Brecht Vanderstraeten stellen je in première hun nieuw boek 'Scoren met creatieve content op sociale media' voor tijdens een interactieve talkshow. Ze geven een pak tips en voorbeelden en laten ook een aantal social media managers van Vlaamse overheden aan het woord. Na deze sessie voel je ongetwijfeld de ideeën opborrelen die zullen leiden tot creatieve posts mét resultaat. Ook zonder veel geld en personeel.    

Kristof D'hanens en Brecht Vanderstraeten werken als communicatietrainer bij I Like Media. Ze hebben één gemeenschappelijke hobby: ervoor zorgen dat er in Vlaanderen betere online content wordt gemaakt.

Online masterclass De wereld is rond – Jo Caudron

maandag 28 september 2020 van 14 u. tot 16 u.

Anders werken, zich verplaatsen of dienstverlening organiseren? Als iemand een handleiding schreef voor de wereld nà de corona-crisis, dan is het Jo Caudron. In het boek 'De Wereld is rond' uit 2019 wijst hij op  de kansen om beter te gaan met de kracht van digitalisering en de uitdagingen die hieruit volgen.

Heel wat sectoren zitten in een perfecte storm. Hij houdt een optimistisch pleidooi om problemen holistisch te benaderen en aan te pakken. Als we daarin slagen, dan wacht ons een toekomst die meer dan de moeite waard is.

Jo Caudron is al jaren actief als digitaal ondernemer en betrokken bij verschillende digitale bedrijven. Sinds tien jaar is hij transformatiestrateeg. Hij inspireert organisaties en beleidsmakers in deze tijden van verandering.

Praktisch

maandag 21 september 2020 - ma 28 september 2020
14:00 - 16:00 uur
Online platform Zoom

Kortom-lid : 45 euro per sessie (65 euro voor sessie 28/9) - vrijgesteld van btw

Niet-lid : 75 euro per sessie (95 euro voor sessie 28/9) - vrijgesteld van btw

Kortom-lid : 180 euro voor alle sessies (incl. boek 'Creatieve content) - vrijgesteld van btw

Niet-lid: 275 euro voor alle sessies (incl.boek 'Creatieve content') - vrijgesteld van btw

Spreker

Kristof D'hanens

Kristof D’hanens is de drijvende kracht achter I Like Media. Hij studeerde Germaanse Talen en Bedrijfscommunicatie en werkte bij Jeugdwerknet en Mediaraven. Hij publiceerde vorig jaar het boek Digitale nieuwsbrieven.

Naast I Like Media probeert hij de Vlaming meer vertrouwd te maken met apps en geeft ook les bij Syntra (Social Media Professional) en UGent (digitale journalistiek).

Jo Caudron

Jo Caudron is al jaren actief als digitaal ondernemer en betrokken bij verschillende digitale bedrijven. Sinds tien jaar is hij transformatiestrateeg. Hij inspireert organisaties en beleidsmakers in deze tijden van verandering.