naar top

Kortom online - Employer branding en de rol van de communicatiemedewerker

Wat?

Hoe krijg ik als werkgever een beter imago? Nu sollicitanten zich niet meer in drommen aanmelden stelt jouw organisatie zich misschien ook die vraag. ‘Investeren in employer branding’ komt dan als oplossing uit de bus en de communicatiedienst wordt mee ingeschakeld om de juiste kandidaten aan te trekken.

Toch is een hippe functietitel en een vlot geschreven vacature geen oplossing voor onderliggende problemen, zoals onaantrekkelijke arbeidsvoorwaarden of een negatieve werksfeer. Employer branding is – net als communicatie - een opdracht is van de ganse organisatie.

Hoe kan employer branding wel een meerwaarde betekenen voor jouw organisatie? Wat is de rol van de communicatiedienst? Waar zit de link met interne communicatie?

Guy Wilssens en David Cornelis (Only Humans - Fantastic) gaan in op de betekenis en het surplus van employer branding. Ze tonen voorbeelden en geven ideeën. We bespreken hoe je als communicatiemedewerker kan meebouwen aan employer branding in jouw organisatie.

Kortom Online

Een sessie van ‘Kortom Online’ start met een presentatie van 1 uur, gevolgd door maximum 1 uur vragen en antwoorden. De webinar verloopt via Zoom.

Elke deelnemer ontvangt achteraf de video-opname.

Praktisch

woensdag 19 januari 2022
10:00 - 12:00 uur
Kortom Online
1 uur presentatie + maximum 1 uur vragen en antwoorden

Kortom-lid: 45 euro (vrijgesteld van btw)

Niet-lid: 65 euro (vrijgesteld van btw)

Spreker

Guy Wilssens

Guy Wilssens is partner van het communicatiebureau Only Humans en drijvende kracht van het employer branding agency Fantastic.