naar top

Opleiding Scoren met je digitale nieuwsbrief

Wat?

Alles wat je moet weten om jouw nieuwsbrief beter te maken, in één dag.

Met een goedgemaakte nieuwsbrief hou je jouw publiek betrokken bij je organisatie door ze op de hoogte te houden van het laatste nieuws, aanbod of evenementen.

Maar mensen lezen selectief. Hoe valt jouw nieuwsbrief op tussen alle andere e-mails? Hoe bezorg je lezers informatie op maat en mét toegevoegde waarde? Een serieuze uitdaging voor elke communicatiemedewerker dus.

Kristof D'hanens (I Like Media) selecteert de belangrijkste tips om jouw nieuwsbrief beter te maken: tips voor méér respons waarmee je direct aan de slag kan. 

Online via Zoom:

- het theoretische luik op donderdag 27 januari van 9.30 tot 12.30 uur online via Zoom

- een persoonlijk feedbackmoment met de lesgever op een datum/tijdstip naar keuze (na 27 januari) online via Zoom

Wat weet je na deze opleiding?

  • Je kan een aantrekkelijke nieuwsbrief samenstellen.
  • Je weet hoe een nieuwsbrief past binnen je communicatiestrategie.
  • Je kan de impact van jouw nieuwsbrief meten.

Voor wie?

  • communicatieverantwoordelijken en redacteurs
  • lokale en bovenlokale overheden en socialprofitorganisaties

Praktisch

donderdag 27 januari 2022
09:30 - 12:30 uur

Kortom-lid: 295 euro (vrijgesteld van btw)

Niet-lid: 395 euro (vrijgesteld van btw)

Bij deze opleiding is het boek ‘Digitale nieuwsbrieven’ van Kristof D’hanens inbegrepen. Met dit inspiratieboek boordevol praktische tips bij de hand blijf je scoren in de mailbox van je publiek.

Programma

Verwacht je aan een opleiding vol nuttige tips, strategische inzichten en inspirerende voorbeelden van nieuwsbrieven die werken.

We staan even stil bij de meest gestelde vragen.

  • Mag ik zomaar naar iedereen beginnen mailen?
  • Welke (gratis) programma’s bestaan er?
  • Hoe meet ik de impact van mijn nieuwsbrief?
  • Hoe schrijf ik gevatte titels en de juiste call-to-actions?
  • Zit mijn adressenlijst wel goed?

Tijdens deze interactieve opleiding voorzien we voldoende tijd voor jouw vragen. 

Spreker

Kristof D'hanens

Kristof D’hanens is freelance communicatietrainer bij I Like Media. Hij studeerde Germaanse Talen en Bedrijfscommunicatie en werkte bij Jeugdwerknet en Mediaraven. Hij is auteur van het boek 'Scoren met creatieve content op sociale media'.

Naast I Like Media probeert hij de Vlaming meer vertrouwd te maken met apps via Appstublieft. Hij doceert ook crossmediale storytelling en online journalistiek aan de UGent.

Vragen?

Stel je vraag via info@kortom.be of 050 31 14 31.