naar top

Kortom Online - Hoe ga je om met feedback op sociale media?

Wat?

Actie en reactie: dat is de essentie van sociale media. Met je posts op Facebook en co doe je er alles aan om interactie uit te lokken. Maar hoe ga je om met vragen, klachten en lofbetuigingen aan jouw adres?

Eindeloze mogelijkheden

Tijdens deze webinar leer je hoe conversation management in de praktijk werkt. Kristof D’hanens (I Like Media) maakt je vertrouwd met de principes van webcare en toont je de mogelijkheden om sociale media te monitoren, om je doelgroep privé en publiek te contacteren en om kordaat en gevat te reageren op vragen en klachten.

Kristof D'hanens

Kristof D’hanens is de drijvende kracht achter I Like Media. Hij studeerde Germaanse Talen en Bedrijfscommunicatie en werkte bij Jeugdwerknet en Mediaraven. Hij publiceerde vorig jaar het boek Digitale nieuwsbrieven.

Naast I Like Media probeert hij de Vlaming meer vertrouwd te maken met apps en geeft ook les bij Syntra (Social Media Professional) en UGent (digitale journalistiek).

Kortom Online

Een sessie van ‘Kortom Online’ start met een presentatie van 1 uur, gevolgd door maximum 1 uur vragen en antwoorden. De webinar gebeurt via Zoom.

Elke deelnemer ontvangt achteraf de video-opname.

Praktisch

maandag 01 maart 2021
10:00 - 12:00 uur
Kortom Online
1 uur presentatie + maximum 1 uur vragen en antwoorden

Kortom-lid: 45 euro (vrijgesteld van btw)

Niet-lid: 65 euro (vrijgesteld van btw)

Spreker

Kristof D'hanens

Kristof D’hanens is de drijvende kracht achter I Like Media. Hij studeerde Germaanse Talen en Bedrijfscommunicatie en werkte bij Jeugdwerknet en Mediaraven. Hij publiceerde vorig jaar het boek Digitale nieuwsbrieven.

Naast I Like Media probeert hij de Vlaming meer vertrouwd te maken met apps en geeft ook les bij Syntra (Social Media Professional) en UGent (digitale journalistiek).