naar top

Kortom Online - Meer doen met Mailchimp

Wat?

Je maakt al een nieuwsbrief in Mailchimp maar de resultaten kunnen beter? Tijdens dit webinar toont hij je wat je met Mailchimp nog allemaal kunt doen

Hoe kan je jouw doelgroep beter segmenteren met tags en groups? Hoe doe je een A/B-test? Hoe personaliseer je je mailings met mergetags? En hoe zet je automatische mails op?  

Bereik meer met meer bereik

Kristof D’hanens gaat niet in op hoe je een goede nieuwsbrief schrijft en layout, maar leert je een pak mogelijkheden ontdekken waardoor je Mailchimp nog een pak strategischer inzet

Kristof D'hanens

Kristof D’hanens is de drijvende kracht achter I Like Media. Hij studeerde Germaanse Talen en Bedrijfscommunicatie en werkte bij Jeugdwerknet en Mediaraven. Hij publiceerde vorig jaar het boek Digitale nieuwsbrieven.

Naast I Like Media probeert hij de Vlaming meer vertrouwd te maken met apps en geeft ook les bij Syntra (Social Media Professional) en UGent (digitale journalistiek).

Kortom Online

Een sessie van ‘Kortom Online’ start met een presentatie van 1 uur, gevolgd door maximum 1 uur vragen en antwoorden. De webinar gebeurt via Zoom.

Elke deelnemer ontvangt achteraf de video-opname.

Praktisch

maandag 29 maart 2021
10:00 - 12:00 uur
Kortom Online
1 uur presentatie + maximum 1 uur vragen en antwoorden

Kortom-lid: 45 euro (vrijgesteld van btw)

Niet-lid: 65 euro (vrijgesteld van btw)

Spreker

Kristof D'hanens

Kristof D’hanens is de drijvende kracht achter I Like Media. Hij studeerde Germaanse Talen en Bedrijfscommunicatie en werkte bij Jeugdwerknet en Mediaraven. Hij publiceerde vorig jaar het boek Digitale nieuwsbrieven.

Naast I Like Media probeert hij de Vlaming meer vertrouwd te maken met apps en geeft ook les bij Syntra (Social Media Professional) en UGent (digitale journalistiek).