naar top

Kortom Online - Instagram Stories: do’s & dont’s

Wat?

De sterkste trend van 2021 op sociale media? Stories, stories en nog eens stories. Via Instagram Stories kan je als organisatie echte verhalen vertellen en het persoonlijk contact met jouw doelgroep versterken. Maar hoe maak je sterke Stories? Waarmee hou je rekening en wat zijn de valkuilen?

Eindeloze mogelijkheden

Sarah Somers (Kortom) illustreert de eindeloze mogelijkheden van Instagram Stories aan de hand van goede voorbeelden. Je krijgt tips om jouw Stories naar een hoger niveau te tillen.

Sarah Somers

Sarah Somers is de kenniswerker van Kortom met een focus op de ontwikkeling van nieuwe kennisproducten, ondersteuning bij onderzoek en begeleiding en advies ter plaatse.
 
Zij bouwde heel wat ervaring op als woordvoerder van De Lijn, medewerker van de persdienst KU Leuven en bij het social media agency So Buzzy. 
 

Kortom Online

Een sessie van ‘Kortom Online’ start met een presentatie van 1 uur, gevolgd door maximum 1 uur vragen en antwoorden. De webinar gebeurt via Zoom.

Elke deelnemer ontvangt achteraf de video-opname.

Praktisch

maandag 25 januari 2021
14:00 - 16:00 uur
Kortom Online
1 uur presentatie + maximum 1 uur vragen en antwoorden

Kortom-lid: 45 euro (vrijgesteld van btw)

Niet-lid: 65 euro (vrijgesteld van btw)

Spreker

Sarah Somers

Sarah Somers is de kenniswerker van Kortom met een focus op de ontwikkeling van nieuwe kennisproducten, ondersteuning bij onderzoek en begeleiding en advies ter plaatse.

Zij bouwde heel wat ervaring op als woordvoerder van De Lijn, medewerker van de persdienst KU Leuven en bij het social media agency So Buzzy.