Wat?
Fan zijn is fan-tastisch
Fans zijn een krachtige hefboom voor de werking van elke organisatie. Ze zijn ook extreem waardevol als ambassadeur voor jouw organisatie in hun eigen sociaal netwerk.
Hoe versterk jij hun rol als multiplier en influencer op sociale media? Wil Michels werkte een gepaste communicatiestrategie uit die je ook kan lezen in zijn nieuwe boek Fanstrategie.
Hoe benader je jouw fans?
In deze opleiding overstijgt Wil Michels het anekdotische en bespreekt hij met jou een strategische aanpak. De psychologie en emotie van de fan in relatie tot jouw organisatie staan centraal.
Hij start bij jouw belangrijkste fans: de eigen medewerkers. Interne fans maken externe fans, externe fans zorgen voor nieuwe fans. Zo creëer je power en enthousiasme.
Aan de hand van de fanpiramide, de fankwadrant en roadmaps toont hij hoe je jouw fans de nodige aandacht en ondersteuning kan geven.
Wil Michels verstaat als geen ander de kunst om complexe zaken eenvoudig uit te leggen. Hij staat voor dynamiek, fun en een frisse kijk op het vak.
Voor wie?
- communicatieverantwoordelijken en communicatiebeleidsmakers
- lokale en bovenlokale overheden en socialprofitorganisaties
Deze opleiding is niet bedoeld voor mensen die
- een avonturenreis kopen bij een reisbureau
- menen dat je niets ziet met je ogen dicht
- denken dat grenzen echt bestaan
Praktisch
09:30 - 16:30 uur
Boomgaardstraat 22
2600 Berchem
Kortom-lid: 195 euro (vrijgesteld van btw)
Niet-lid: 255 euro (vrijgesteld van btw)