naar top

Opleiding Scoren met creatieve content op sociale media

Wat?

Scoor online!

Scoren op sociale media doe je met originele content. Enkel zo kan je je volgers verleiden om actie te ondernemen. Dat klinkt eenvoudig maar goede posts creëren is meer dan knopjes bedienen. 

Hoe scoor je elke week opnieuw posts op je sociale media die écht werken en de nodige interactie uitlokken? Tijdens deze opleiding krijg je uitgebreid de tijd om onder begeleiding jouw ideeën voor creatieve formats uit te werken.

Aan de slag

Aan de hand van veelgestelde vragen, concrete formats en veel voorbeelden denk je na over jouw strategie. Je krijg de nodige inspiratie om jouw ideeën uit te werken tot posts mét resultaat. Ook zonder veel geld en personeel. 

Je gaat ook meteen aan de slag om je ideeën voor creatieve formats concreet te maken. Je krijgt feedback en de nodige hulp en je hebt 's avonds een pak kant-en-klare posts in je planning.

Kristof D’hanens en Brecht Vanderstraeten zijn de auteurs van het boek ‘Scoren met creatieve content op sociale media’. Ze werken als communicatietrainer bij I Like Media. Ze hebben één gemeenschappelijke hobby: ervoor zorgen dat er in Vlaanderen betere online content wordt gemaakt.

Je gaat ook naar huis met een exemplaar van het nieuwe boek ‘Scoren met creatieve content op sociale media’.

Wat weet je na deze opleiding?

  • Je weet hoe je posts voor sociale media maakt die interactie uitlokken
  • Je kunt creatieve formats bedenken
  • Je hebt jouw contentplanning klaar vol goede posts

Voor wie?

  • communicatiemedewerkers en beleidsmakers
  • lokale en bovenlokale overheden en socialprofitorganisaties

Praktisch

dinsdag 01 juni 2021
09:30 - 16:30 uur
Clemenspoort
Overwale 3 in Gent
(nabij station Gent- Sint-Pieters)

Kortom-lid : 255 euro (vrijgesteld van btw)

Niet-lid: 315 euro (vrijgesteld van btw)

Elke deelnemer ontvangt een exemplaar van het nieuwe boek 'Scoren met creatieve content op sociale media' van Kristof D'hanens en Brecht Vanderstraeten.

Spreker

Kristof D'hanens en Brecht Vanderstraeten

Kristof D’hanens is de drijvende kracht achter I Like Media. Hij studeerde Germaanse Talen en Bedrijfscommunicatie en werkte bij Jeugdwerknet en Mediaraven. Hij publiceerde vorig jaar het boek Digitale nieuwsbrieven.

Naast I Like Media probeert hij de Vlaming meer vertrouwd te maken met apps en geeft ook les bij Syntra (Social Media Professional) en UGent (digitale journalistiek).

Brecht Vanderstraeten is een digitale doener en freelance communicatietrainer bij I Like Media. Brecht begon zijn carrière als Digitaal Strateeg bij de Gentse reclamebureaus The Fat Lady en bigtrees. Allround contentstrategie en sociale media waren daarbij de rode draad.

Naast de adviserende en begeleidende rol bij I Like Media, doet Brecht ook uitvoerend freelancewerk. In zijn portfolio zit onder andere copywriting en social media management.

Wegbeschrijving

De exacte locatie wordt later gepubliceerd

Vragen?

Stel je vraag via info@kortom.be of 050 31 14 31.