Wat?
Scoor online!
Scoren op sociale media doe je met originele content. Enkel zo kan je je volgers verleiden om actie te ondernemen. Dat klinkt eenvoudig maar goede posts creëren is meer dan knopjes bedienen.
Hoe scoor je elke week opnieuw posts op je sociale media die écht werken en de nodige interactie uitlokken? Tijdens deze opleiding krijg je uitgebreid de tijd om onder begeleiding jouw ideeën voor creatieve formats uit te werken.
Aan de slag
Aan de hand van veelgestelde vragen, concrete formats en veel voorbeelden denk je na over jouw strategie. Je krijg de nodige inspiratie om jouw ideeën uit te werken tot posts mét resultaat. Ook zonder veel geld en personeel.
Je gaat ook meteen aan de slag om je ideeën voor creatieve formats concreet te maken. Je krijgt feedback en de nodige hulp en je hebt 's avonds een pak kant-en-klare posts in je planning.
Kristof Dhanens en Brecht Vanderstraeten zijn de auteurs van het boek Scoren met creatieve content op sociale media. Ze werken als communicatietrainer bij I Like Media. Ze hebben één gemeenschappelijke hobby: ervoor zorgen dat er in Vlaanderen betere online content wordt gemaakt.
Je gaat ook naar huis met een exemplaar van het nieuwe boek Scoren met creatieve content op sociale media.
Wat weet je na deze opleiding?
- Je weet hoe je posts voor sociale media maakt die interactie uitlokken
- Je kunt creatieve formats bedenken
- Je hebt jouw contentplanning klaar vol goede posts
Voor wie?
-
communicatiemedewerkers en beleidsmakers
-
lokale en bovenlokale overheden en socialprofitorganisaties
Praktisch
09:30 - 16:30 uur
Overwale 3 in Gent
(nabij station Gent- Sint-Pieters)
Kortom-lid : 255 euro (vrijgesteld van btw)
Niet-lid: 315 euro (vrijgesteld van btw)
Elke deelnemer ontvangt een exemplaar van het nieuwe boek 'Scoren met creatieve content op sociale media' van Kristof D'hanens en Brecht Vanderstraeten.